U svibnju ove godine započele su pripreme za osnivanje Učeničke zadruge Fibula u našoj školi. Nakon predstavljanja ideje o formiranju UZ Fibule te dobivene podrške na Učiteljskom vijeću i Školskom odboru, održana je i osnivačka skupština UZ Fibula 16.11.2023. g. na kojoj je usvojen Pravilnik o radu, Plan i program rada te je izabran Zadružni odbor UZ Fibula.
Tradicija učeničkog zadrugarstva u našoj domovini njeguje se već od 19. stoljeća. U brojnim hrvatskim školama danas djeluje preko 300 učeničkih zadruga. Tako su u svibnju ove godine započele pripreme za osnivanje Učeničke zadruge Fibula u našoj školi. Nakon predstavljanja ideje o formiranju UZ Fibule te dobivene podrške na Učiteljskom vijeću i Školskom odboru, krenulo se s nužnim aktivnostima za osnivanje učeničke zadruge.
Osnivačka skupština UZ Fibula održana je 16.11.2023. g. na kojoj je usvojen Pravilnik o radu, Plan i program rada te je izabran Zadružni odbor UZ Fibula.
U Zadružni odbori izabrani su:
- ravnateljica Hedi Blašković – predsjednica
- učiteljica Barbara Babić – zamjenica predsjednice i
- učiteljica Ema Harej Čargonja – tajnica te
- predstavnica Vijeća roditelja Renata Brzica i
- predstavnik Vijeća učenika Karlo Obren Muždalo.
Rad naše UZ Fibula temeljit će se na okupljanju što većeg broj učenika kojima će se omogućiti razvoj vještina i sposobnosti primjerenim metodičkim postupcima pod vodstvom učitelja i vanjskih suradnika te stjecanje, produbljivanje i primjenu znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces od njegovog planiranja do tržišnog i drugog vrednovanja rezultata rada.
Ove školske godine planirane su brojne aktivnosti od kojih se ističu:
- Izrada kastavskog suvenira „Fibule“ te ostalih proizvoda koji promoviraju baštinu i kulturu lokalne zajednice.
- Sakupljanje, uzgoj, njega i priprema ljekovitog bilja za čajeve i ostale pripravke.
- Izrada ambalaže za proizvode.
- Održavanje i njegovanje vrtne gredice ljekovitog bilja.
Sudjelovanjem u ovim aktivnostima potiče se razvijanje radnih navika, radnih vrijednosti i kreativnost, znanja i svijesti o načinima i potrebi očuvanja prirode kao i njegovanje kulturne baštine.