Razredna pravila
Učenici 4.a razrednog odjela kroz razgovor i raspravu u interaktivnom alatu Wizer na temu „Kako bi se željeli osjećati u razredu“?, ponovili su dogovorena i naučena pravila ponašanja u školskoj zgradi i učionici. Kako bi došli do unikatnih razrednih pravila učenici su gledali dva pripremljena materijala: *Film s usporedbom negativnih ponašanja u razredu s različitim životinjama, pripremljen u alatu Spark.adobe. * Film s likom „Malaca“ (Pierre Coffin, Kyle Balda: Minions; Universal Studios, Illumination Entertainment, Illumination Mac Guff) o razrednim pravilima, učitan na youtubu s pitanjima o ponašanju u razredu na temelju kojih smo potakli razgovor. Potom smo pristupili izradi razrednih pravila na plakatu i na kraju učenici su rješavali kviz pripremljen u alatu Kahoot na temu: „Kako postići dobru radnu atmosferu i dobre odnose u razredu? „ Razredna pravila prezentirana su na e twinning projektu „Momento prijateljstva 7“
Obilježvanje Hrvatskog olimpijskog dana
Obilježavanje Hrvatskog olimpijskog dana proteklo je vrlo aktivno, u veselom, sportskom i navijačkom duhu. Učenici 4.a razreda zajedno sa učiteljicom odradili su prigodne vježbe - plesne pokrete, kojima su se uz glazbenu koreografiju razgibali. Nakon toga u dvorani su se natjecali u štafetnim igrama a zatim su na školskom igralištu igrali dječji picado. U učionici su drvenim bojicama i kolažem slikali sportaše u pokretu u bojama olimpijskih krugova. Na kraju su pisali pisani sastavak na temu "Čovjekov hod kroz život". Time su aktivno sudjelovali u e twinning projektu „Čarobne slikovnice godišnjih doba“.
« Ožujak 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |